verbeelding

• de kunstlobby, 18 februari 2006
mind
ik?
verbeelding?
zeker!

ik verbeeld mij veel
– héél veel!
niet hét denken
maar míjn denken
niet hét doen of hét laten
ik verbeeld mij míjn doen en míjn laten

ik verbeeld mij niet
dé vorm, dé kleur, dé compositie
dé verbeelding te hebben

ik verbeeld mij míjn vormen
míjn kleuren, míjn composities
míjn fantasieën, míjn opvattingen
ik verbeelding?
zeker

als spiegelend venster
verbeeld ik mij
als antwoord op of zoektocht naar
jóuw denken
jóuw doen en jóuw laten
jóuw vormen, jóuw kleuren, jóuw composities

ik verbeeld mij
– als inbreng
in gesprek – in dialoog
van mens tot mens!

dát verbeeld ik
mij

Geef een reactie

