brokje blijde boodschap van kerstmis voor 1996

Pieck 6
ik trek mijn schoenen uit
– mijn ambities

doe mijn horloge af
– mijn planning

zet mijn bril af
– mijn visies

leg mijn pen weg
– mijn werk

leg mijn sleutels neer
– mijn zekerheid

om samen te zijn met Jou
bron van leven

en zo gevoed door Jou

trek ik mijn schoenen aan
om te gaan in Jouw spoor

doe ik mijn horloge om
om te leven naar Jouw tijd
zet ik mijn bril op
om met jou te kijken naar de wereld

steek ik mijn pen bij me
om Jouw gedachten te schrijven
pak ik mijn sleutels op
om met Jou deuren te openen

een ritme van
loslaten
stil worden
ontvangen
en verdergaan

Geef een reactie

