dromer – gewoon een dromer

• de Kunstlobby, 1 september 2007
slapen

dromer
ik ben gewoon een dromer
ik droom mijn leven lang
droom mijn leven weg

droom van beter – liever
van mooier
kleurrijker – gekker

dromer
ik ben gewoon een dromer
en zo – zo zoek ik mijn weg

mijn handen en mijn ogen
in mijn hoofd gestopt
ben ik – die ik zijn wil
zie ik – wat ik zien wil
doe ik – wat ik doen wil
zeg ik – wat ik zeggen wil
vorm ik – wat ik vormen wil
verbeeld ik
wat ik verbeelden wil

dromer
ik ben gewoon een dromer
mijn handen en mijn ogen
in mijn hoofd gestopt
schep ik de wereld
mijn wereld
naar mijn beeld

ik neem de toekomst
maak de werkelijkheid
mijn werkelijkheid
en zo – zo vind ik mijn weg

Geef een reactie

