brokje blijde boodschap van kerstmis voor 1999

Pieck 9
wat ik zo mooi vind…
als iemand mij groet
met een vriendelijk hart
en ook…als ik zelf
iemand zo kan verrassen

wat ik ook echt mooi vind…
als nu en dan eens iemand
het goede in mij wakker roept
en ook…als ik datzelfde
in anderen mag bewerken

wat ik bijzonder mooi vind…
als men mijn eigenheid
respecteert en waardeert
en…als het unieke van anderen
in mij verwondering kan wekken

’t is echt geweldig mooi
als ik zo met mensen leven mag
zaaien rijpen oogsten elke dag
zomaar stukjes levensgroei ontvang
bron van alle goed…welbedankt

wat kan er nu nog mooier zijn
dan…ieder al dat moois
als kersgeschenk te wensen
voortgaand tot in tweeduizend

wel…
bij deze dan van harte

Geef een reactie

