brokje blijde boodschap van kerstmis voor 2002

door Frater Ben Doodkorte

Pieck 12
wordt echt waar
waar ik liefde ‘uit den hoge’
in ij toelaat
en weer doorlaat

brokje blijde boodschap
wordt echt waar
als ik daar waar ’t duister is
een lictje laat ontstaan

brokje blijde boodschap
wordt echt waar
als ik waar koude afkeer is
een vlammetje van liefde ben

brokje blijde boodschap
wordt echt waar
als ik waar sprakeloosheid is
een openingetje begin

brokje blijde boodschap
wordt echt waar
als ik daar
waar niemand nog iets goeds verwacht
een tekentje van hoop durf zijn

dat je sprankeltjes geluk
beleven mag
als je ontvangt
en als je geven mag
doorheen het nieuwe jaar
als ’t effe kan graag elke dag

Geef een reactie

